WRAP UP 2016 #styczeń

09 lutego


WRAP UP czyli podsumowanie miesiąca robi się zazwyczaj na samym początku następnego miesiąca.Ja jestem trochę opóźniona,za co bardzo przepraszam.


W tym miesiącu udało mi się przeczytać 6 książek,a więc przejdźmy do nich.




1.Dziewczyna i chłopak,wszystko na opak-Wendelin Van Draaner-222 stron
2.Eleonora&Park-Rainbow Rowell -356 s.-Recenzja
3.Alkohol,prochy i ja-Barbara Rosiek-160 s.-Recenzja
4.Tęsknie za tobą-Harlan Coben-478 s.-Recenzja
5.Rywalki-Kiera Cass-332 s.-Recenzja
6.Kubuś Puchatek-A.A. Milne- 144 s.





Na zdjęciu brakuje mi Kubusia Puchatka. Musiałam ją oddać do biblioteki.
Razem udało mi się przeczytać 1692 strony.

Najlepsza książka:Ogółem w lutym czytałam dosyć dobre książki.Najbardziej podobała mi się ''Rywalki''-Kiera Cass. Uwielbiam styl pisania autorki.

Najgorsza książka:Zdecydowanie ''Alkohol,prochy i ja''-Barbary Rosiek.Po przeczytaniu ,,Pamiętnik Narkomanki'' spodziewałam się czegoś lepszego,ale niestety ta książka była dużo gorsza.

Myślę,że to naprawdę dużo,jak na mnie.
Mam nadzieję,że w następnym miesiącu będzie jeszcze więcej :)

You Might Also Like

2 komentarze