Milion odsłon Tash-Kathryn Ormsbee (przedpremierowo)

15 sierpnia



Tash to nastoletnia youtuberka. Na swoim kanale umieszcza amatorsko wykreowany serial "Nieszczęśliwe rodziny" na podstawie powieści "Anna Karerina" Lwa Tołstoja.Dziewczyna marzy o sławie i  wkrótce jej marzenie się spełnia.Wraz z przyjaciółmi przekonuje się,że sława ma również swoje minusy.

Jeśli chodzi o fabułę,to nie jest ona jakoś ambitna,jest to młodzieżówka.Mimo to,książkę czytało się naprawdę przyjemnie.Nie spodziewajcie się literatury wysokich lotów,bo niestety się zawiedziecie,ale jeśli macie ochotę na coś lekkiego,to jak najbardziej ta pozycja się nada.

Według mnie bohaterowie zostali słabo wykreowani.Autorka nie poświęciła zbyt wiele czasu na stworzenie postaci,są one mało wyraziste,nie licząc głównej bohaterki.Jednakże, Tash nie należy do bardzo lubianych przeze mnie postaci i momentami mnie   irytowała.

Jednym z największych atutów książki jest ukazanie tego,jaki wpływ na życie wywarło prowadzenie kanału na youtubie.Tash razem ze znajomymi zaczyna się mierzyć z krytyką i musi sobie jakoś radzić.Bohaterowie zaczynają być rozpoznawani przez fanów,a przede wszystkim widać,ile trzeba włożyć pracy w to,aby coś osiągnąć.Potrzeba do tego dyscypliny,cierpliwości.

Kolejnym plusem jest poruszenie tematu rodziny,przyjaźni i miłości.Podoba mi się to,że są one ukazane w dalszym planie.Są idealnym dopełnieniem całej historii.Autorka poruszyła temat odpowiedzialności,z którym każdy z nas się boryka lub dopiero zacznie.Uświadomiła,że życie nie składa się tylko z samych przyjemności i aby coś zdobyć,trzeba na to ciężko zapracować.

Myślę,że każdy z was znajdzie coś dla siebie w książce "Milion odsłon Tash".Jest to idealna powieść na wakacje,które niestety dobiegają już końca.Czyta się ją niezwykle lekko.Spodoba się każdej fangirl!

Premiera już 17 sierpnia!

Tytuł:"Milion odsłon Tash"
Autor:Kathryn Ormsbee
Ilość stron:350
Wydawnictwo:Otwarte/Moondrive
Ocena:6,5/10

Za możliwość przeczytania Milion odsłon Tash dziekuję Wydawnictwu Otwartemu. :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. hmmmm w sumie taka średnia dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby coś tam juz o tej książce słyszałam, ale nie jestem do niej przekonana. Mam wrażenie że to byłaby tylko kolejna młodzieżówka którą szybko zapomnę. A szkoda mi czasu na takie książki. xD
    Pozdrawiam!
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie miałam ochotę po nią sięgnąć, ale teraz już wiem, że zostawię ją sobie na książkowego kaca w ramach czegoś lekkiego :)

    pozdrawiam serdecznie :)
    kasiaxczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń