''Margo''-Tarryn Fisher

by - 12 stycznia


W Bone jest dom.
W domu mieszka dziewczyna.
W dziewczynie mieszka ciemność...


Margo żyje w ponurym miasteczku Bone.Swój dom nazywa ''pożeraczem''.Matka dziewczyny nie interesuje się nią,ma depresję i traktuje ją jak służącą.Dziewczyna jest bardzo samotna,nie ma z kim porozmawiać i się wyżalić.Jednak wszystko się zmienia,kiedy poznaje Judaha,który jest kaleką i jeździ na wózku.

W miasteczku często dochodzi do przemocy i tego typu rzeczy,ale kiedy w okolicy ginie siedmioletnia dziewczynka,Margo wraz z Judahem rozpoczyna własne śledztwo.

''Oko za oko.Krzywda za krzywdę.Ból za ból.''- to motto,którym szczyci się dziewczyna,ale czy jest zdolna przeobrazić słowa w czyny? Musicie sami się przekonać,czytając tę książkę. ;)


Słabi ludzie pozwalają,by ból ich dusił,doprowadzając do powolnej,emocjonalnej śmierci.Silni ludzie wykorzystują ból,Margo.Używają go jako paliwa.


Na początku warto zaznaczyć,że książka jest pięknie wydana.Okładka robi wrażenie  i jej minimalizm pasuje idealnie.


Rozpoczynając tę powieść miałam wielkie oczekiwania.Sam opis jak i tyle pozytywnych opinii mnie do tego zachęciło.

Brutalność,realność i lekki dreszczyk emocji,to coś co naprawdę lubię!Styl pisania autorki jest taki lekki i czyta się tę książkę po prostu błyskawicznie.Pomysł na fabułę jest naprawdę bardzo ciekawy,a jako fanka thrillerów,kryminałów czy też horrorów,czułam że i ta mi się spodoba i się nie myliłam.

W świecie Margo jest ponuro,brutalnie i po prostu źle.Bohaterowie są ciekawie skonstruowani i bardzo ciekawiła mnie historia matki dziewczyny,mimo że była taką okrutną osobą.Była bardzo tajemnicza,ale część jaką o niej znaliśmy podsycała moją ciekawość.Bardzo chciałam,aby jej wątek był bardziej rozbudowany,ale niestety nie można mieć wszystkiego.

Margo jest bardzo specyficzną postacią,która na pewno na długo pozostanie w pamięci.Jest silnym charakterem i zawsze prowadzi do swojego,mimo że nie zawsze jest to dobre i konieczne...

''Margo'' przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania.Bardzo polecam ją osobom,które lubią poczuć dreszczyk emocji,zaczytują się w kryminałach.Jeśli szukacie powieści napisanej lekkim stylem,a zarazem ciekawej i nie zwykłej młodzieżówki,to ''Margo'' na pewno się nada.

Tytuł:''Margo''
Autor:Tarryn Fisher
Ilość stron:349
Przełożył/a:Agnieszka Brodzik
Wydawnictwo:SQN
Ocena:9/10


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu SQN. :)


You May Also Like

6 komentarze

  1. Wydaje się ciekawą lekturą. Może gdybym trafiła na nią w bibliotece, to bym się skusiła, ale kupować raczej nie zamierzam, bo trochę przejechałam się na "Mimo moich win" autorki i teraz, mimo iż fabuła "Margo" mnie kusi, to nie zamierzam się rwać do tej książki.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna książka lubie własnie taki kryminały lekko :D Kurde a ten cytat po prostu wszedł w moją duszę :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie ta książkia. Na pewno przeczytam :)
    Pozdrawiam!
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Historia Margo wydaje się być naprawdę interesująca - takie wrażenie odnoszę już od momentu, w którym ujrzałam jej zapowiedzi. Może nawet zdecyduję się na zakup tej powieści - bo czemu by nie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O tej książce słyszałam już dużo dobrego i mam wielką ochotę ją poznać, mam nadzieję, że wkrótce uda mi się to zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetna książka <3 Bardzo mi się spodobała, choć nie jest to gatunek jaki czytam. Bardzo miło mnie zaskoczyła. Myślę, że zacznę teraz sięgać i próbować gatunków, którym mówiłam stanowcze nie.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń