Miłość,po prostu- Żurnalista.pl

24 sierpnia



Tytuł:"Miłość,po prostu"
Autor:Żurnalista
Ilość stron:229





"Miłość,po prostu" to zbiór poezji,o którym dowiedziałam się z instagrama i po zobaczeniu kilku wierszy,poczułam ogromną chęć przeczytania tego utworu.Miałam spore oczekiwania i nie zawiodłam się.


Autorem tej lektury jest Żurnalista, o którym mało wiemy.Przedstawia się tak:"Żurnalista to zwykły facet, ale który chce kochać i być kochanym. Chce nie mieć wątpliwości w to, że mnie kochasz. Bo ja nie pozwolę byś przez chwilę zwątpiła. Dam Ci uśmiech na twarzy, a Ty bądź moja codzienną inspiracją. Kimś do kogo będę adresował każdy swój uśmiech. Każdą swoja łzę, gdy się wzruszę. Nie ukrywam niczego, bo jestem silny i zdecydowani, a zarazem słaby i wrażliwy. Chce kochać, a Ty czego pragniesz?
Moja książka to opowieść o tym kogo kochałem i kogo chce kochać.

Moim problemem jest to, że to ta sama osoba".

Następnym razem,gdy powie,bym puścił jej rękę,wiem,że powinienem,chwycić ją mocniej.
Kobiety nie masz rozumieć,tylko kochać.
Bez przerwy.


"Miłość, po prostu"- jak można wywnioskować po tytule, to książka o miłości.Jest to niesamowita dawka emocji pozytywnych, jak i negatywnych.Przepełniona bólem,nadzieją.

Książka wywołała u mnie sporo łez smutku.Autor ukazał,jak bardzo można kochać drugiego człowieka i ,że miłość to również drobne gesty.Słowa,jakich używa Żurnalista są piękne.Trafiły do mnie,ujęły mnie za serce.W tym tomie poezji,znajdziemy wizję miłości,którą każdy odbierze inaczej.
rany
Czas nie leczy ran,
tylko pozwala o nich
zapomnieć.
Ja nie chcę o Tobie
zapominać.


Każdy wiersz został wypełniony emocjami i po skończeniu całego zbioru,czułam niedosyt i musiałam sobie przemyśleć wiele spraw.Nie dam rady ocenić tej książki w skali 1-10.


Miłość, po prostu to przepiękny zbiór wierszy,który powinien przypaść do gustu każdej kobiecie,ale i nie tylko.Myślę,że każdy znajdzie coś dla siebie.Ta książka,to odzwierciedlenie uczuć każdego z nas.Słowa,które skłaniają do refleksji.

Za możliwość przeczytania tej książki,dziękuję Żurnaliście.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo chciałabym przeczytać tę książkę. Lubię takie poetyckie formy! Podobno ma się pojawić w empikach, więc kiedy się tylko pojawi, niezwłocznie ją zakupię! :) Pozdrawiam! włóczykijka z imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tytuł wydaje się być niezwykle ciekawy. Jestem zakochana w tomiku poezji ''Mleko i miód'' a to wydaje się być czymś w podobnym stylu.
    Pozdrawiam
    azamargo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń